En person sitter i en Volkswagen och tittar på en mobil

Aktuella erbjudanden för uppkopplade bilar

Attraktiva erbjudanden och aktuella kampanjer

Här hittar du de senaste erbjudandena för Volkswagens mobila onlinetjänster.Missa inte kampanjpriserna för utvalda tjänster och Upgrades från VW Connect, We Connect, och Car-Net – våra kampanjer är tidsbegränsade. 

Få tillbaka dina digitala tjänster:
Upp till 18 % rabatt på We Connect Plus

Har du redan använt We Connect Plus och upplevt hur de smarta assistenterna kan hjälpa dig i din mobila vardag? Fortsätt njut av den komforten – och få upp till 18 % rabatt. Bara från 9/10 till 23/10 2024, exklusivt för alla som inte vill missa de här tjänsterna. 

5.
Observera att rabatterade priser för utvalda Upgrades kan vara beroende av årsmodell och produktionsdatum. Vilka Upgrades som finns tillgängliga för respektive fordon kan huvudanvändaren, beroende på modell, se i In-Car-Shop i infotainmentsystemet eller i Volkswagen Connect Shop på connect-shop.volkswagen.com. Din Volkswagen-partner hjälper dig gärna om du har frågor gällande Upgrades och deras tillgänglighet.

Ta dig fram bättre i trafiken

Från realtidsnavigering till intelligent ruttplanering: Med de utökade navigeringstjänsterna sparar du tid och kommer avslappnad till ditt mål: 

Detta kan också intressera dig

En kvinna lutar sig mot en Volkswagen och tittar på sin mobil

Här lär du dig hur anslutbarhet gör livet lättare. 

Upgrades. Utrusta din Volkswagen i efterhand med utvalda extrafunktioner.

 En person sitter i förarsätet på en stillastående T-Cross med dörren öppen och tittar på en mobil

Aktivering av VW Connect och We Connect. Här får du veta hur du aktivera dina mobila onlinetjänster.

Detta kan också intressera dig

Villkor från Volkswagen

1.
För att kunna köpa Upgrades måste du ha ett Volkswagen ID-användarkonto, ett giltigt VW Connect-/We Connect-avtal och vara verifierad som huvudanvändare, vilket innebär att ditt användarkonto är anslutet till ett konkret fordon. Dessutom måste fordonet vara utrustat med de tekniska funktioner och den maskin- och programvara som krävs för respektive Upgrade. Tillgängligheten för Upgrades kan också vara beroende av årsmodell och produktionsdatum. Vilka Upgrades som finns tillgängliga för respektive fordon kan huvudanvändaren, beroende på modell, se i In-Car-Shop i infotainmentsystemet eller i Volkswagen Connect Shop på https://connect-shop.volkswagen.com. Kostnadspliktiga artiklar kan köpas i In-Car-Shop och/eller i Volkswagen Connect Shop, med de betalningsmetoder som visas och finns tillgängliga där. Vilka Upgrades-funktioner som finns tillgängliga kan variera mellan Webshop och In-Car-Shop. Din Volkswagen-partner hjälper dig gärna om du har frågor gällande Upgrades och deras tillgänglighet. Köpta och aktiverade Upgrades är kopplade till det specifika fordonet under aktiveringsperioden och kan inte överföras till andra fordon. De kan användas av fordonets alla förare.
2.

När du köper ett nytt fordon kan du använda de digitala tjänsterna i VW Connect/VW Connect Plus eller We Connect/We Connect Plus under den första avgiftsfria avtalsperioden. För att kunna använda VW Connect-/VW Connect Plus- eller We Connect-/We Connect Plus-tjänsterna behöver du ett Volkswagen ID och du måste logga in med ditt användarnamn och lösenord. Efter att du har skapat ett Volkswagen ID och kopplat det till din bil kan du, beroende på bil, land, mjukvara och utrustning, använda olika digitala tjänster under en första avgiftsfri avtalsperiod. För detta måste du ingå ett separat VW Connect-/VW Connect Plus- eller We Connect-/We Connect Plus-avtal med Volkswagen AG online via https://www.myvolkswagen.net eller appen Volkswagen” (tillgänglig i App Store och Google Play Store). Den faktiska längden på den avgiftsfria avtalsperioden beror på när du aktiverar de digitala tjänsterna. Senast från och med den nittionde dagen efter att fordonet först levererades börjar den första avgiftsfria avtalsperioden automatiskt kortas ned. Exakt avtalsperiod för respektive fordon kan du se på myVolkswagen https://www.myvolkswagen.net.

För kunder med VW Connect och VW Connect Plus: De mobila onlinetjänsterna kan användas via en integrerad internetanslutning. Datapaket för att använda wifi-hotspot kan köpas från den externa mobiloperatörspartnern ”Cubic Telecom”. De kan användas inom täckningsområdet i flera europeiska länder. Datavolymen i dessa paket kan användas av alla användare och medpassagerare. Information om villkor priser och vilka länder som stöds hittar du på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt är det möjligt att använda tjänsten via en mobil enhet (t.ex. smartphone) som har möjlighet att fungera som en mobil wifi-hotspot. Tänk då på att tjänsterna endast fungerar om du har eller tecknar ett eget mobilabonnemang med en operatör som har täckning inom det aktuella området. Att ta emot datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), beroende på ditt mobilabonnemang, i synnerhet vid användning utomlands.

För kunder med We Connect och We Connect Plus: De mobila onlinetjänsterna kan användas via en integrerad internetanslutning. Datapaket för att använda streaming-tjänsterna, enskilda tjänster i In-Car-appar samt wifi-hotspot kan köpas från den externa mobiloperatörspartnern ”Cubic Telecom”. De kan användas inom täckningsområdet i flera europeiska länder. Datavolymen i dessa paket kan användas av alla användare och medpassagerare. Information om villkor priser och vilka länder som stöds hittar du på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt är det möjligt att använda dessa tjänster via en mobil enhet (t.ex. smartphone) som har möjlighet att fungera som en mobil wifi-hotspot. Tänk då på att tjänsterna endast fungerar om du har eller tecknar ett eget mobilabonnemang med en operatör som har täckning inom det aktuella området. Att ta emot datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), beroende på ditt mobilabonnemang, i synnerhet vid användning utomlands.

För att använda den kostnadsfria appen Volkswagen” behöver du en smartphone med lämpligt iOS- eller Android-operativsystem och ett SIM-kort med datamöjlighet och ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör.     Vilka tjänster som ingår i paketen We Connect och We Connect Plus eller VW Connect och VW Connect Plus kan variera från land till land. Tillgängligheten är också beroende av fordonsmodell, utrustning och installerad mjukvaruversion. Detta gäller även för tjänster från tredjepartsleverantörer. Tjänsterna är tillgängliga under den överenskomna avtalsperioden och kan komma att ändras eller upphöra under avtalsperioden. Mer information finns på https://connect.volkswagen.com och hos din Volkswagen-partner. Kontakta din mobiloperatör för information om gällande villkor för ditt mobilabonnemang.  

3.

När du köper ett nytt fordon kan du använda de digitala tjänsterna i VW Connect (Plus), We Connect (Plus) eller VW Connect (Basic/Navigation) under den första avgiftsfria avtalsperioden. För att kunna använda tjänsterna i VW Connect (Plus), We Connect (Plus) eller VW Connect (Basic/Navigation) behöver du ett Volkswagen ID och du måste logga in med ditt användarnamn och lösenord. Efter att du har skapat ett Volkswagen ID och kopplat det till din bil kan du, beroende på bil, land, mjukvara och utrustning, använda olika digitala tjänster under en första avgiftsfri avtalsperiod. För detta måste du ingå ett separat avtal för VW Connect (Plus), We Connect (Plus) eller VW Connect (Basic/Navigation) med Volkswagen AG online via https://www.myvolkswagen.net eller via appen Volkswagen” (tillgänglig i App Store och Google Play Store). Den faktiska längden på den avgiftsfria avtalsperioden beror på när du aktiverar de digitala tjänsterna. Senast från och med den nittionde dagen efter att fordonet först levererades börjar den första avgiftsfria avtalsperioden automatiskt kortas ned. Exakt avtalsperiod för respektive fordon kan du se på myVolkswagen https://www.myvolkswagen.net.

Vissa mobila onlinetjänster i We Connect/We Connect Plus eller VW Connect/VW Connect Plus kan endast användas via appen Volkswagen”. För att använda den kostnadsfria appen behöver du en smartphone med lämpligt iOS- eller Android-operativsystem och ett SIM-kort med datamöjlighet och ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör. Att ta emot datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), beroende på ditt mobilabonnemang, i synnerhet vid användning utomlands.  

De mobila onlinetjänsterna är tillgängliga under den överenskomna avtalsperioden och dess innehåll kan komma att ändras under avtalsperioden. Vilka tjänster som ingår i paketen We Connect och We Connect Plus eller VW Connect och VW Connect Plus kan variera från land till land. Tillgängligheten är också beroende av fordonsmodell, utrustning och installerad mjukvaruversion. Detta gäller även för tjänster från tredjepartsleverantörer. Mer information finns på connect.volkswagen.com och hos din Volkswagen-partner. Observera dessutom de aktuella allmänna affärsvillkoren för de digitala tjänsterna för ID.-familjen.  

4.
För att använda Car-Net-tjänster behöver du ett Volkswagen ID-användarkonto och måste logga in med användarnamn och lösenord. Dessutom måste du ingå ett separat avtal med Volkswagen AG online. För att kunna använda tjänsterna under hela perioden har du 90 dagar på dig efter att du har mottagit ditt fordon att registrera fordonet på www.myvolkswagen.net eller med appen Volkswagen” (tillgänglig via App Store och Google Play Store). Vid en registrering senare förkortas den kostnadsfria perioden. De mobila onlinetjänsterna ”Guide & Inform” från Car-Net kan endast användas med extrautrustningen Discover Media och Discover Pro. Dessutom behöver du en mobil internet-aktiverad enhet (t.ex. smartphone) som har möjlighet att fungera som en mobil wifi-hotspot. Alternativt kan telefongränssnittet ”Business”, som erbjuds som tillval, i kombination med navigationssystemet Discover Pro använda en mobiltelefon med en fjärransluten SIM-åtkomstprofil (rSAP) eller ett SIM-kort med telefon- och dataalternativ. Car-Net-tjänsterna är endast tillgängliga med ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör, och endast inom täckningsområdet för respektive mobilnät. Att ta emot datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), beroende på ditt mobilabonnemang, i synnerhet vid användning utomlands. På grund av volymen av data som genereras under användningen av Car-Net-tjänster rekommenderas starkt en överenskommelse om ett ”flat-rate”-avtal med din mobiloperatör. För att använda den kostnadsfria Volkswagen-appen behöver du en smartphone med lämpligt iOS- eller Android-operativsystem och ett SIM-kort med datamöjlighet och ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör. Tillgängligheten av Car-Net-tjänster kan variera beroende på land. Dessa tjänster är tillgängliga under den avtalade avtalsperioden och kan komma att bli föremål för ändringar innehållsmässigt under avtalsperioden. Mer information om Car-Net finns på connect.volkswagen.com och hos din Volkswagen-partner; om mobilabonnemang hos din mobiloperatör.
Bilden kan avvika från svensk standard.
Varje Volkswagenpartner är fri att sätta sina egna priser (undantaget ID.3, ID.4, ID.5 och ID.7 som säljs genom en agentmodell).