Starta We Connect
1
Starta We Connect
1
Starta We Connect
1
Starta We Connect
1

Starta We Connect

Starta We Connect

Att spara tid, hålla sig uppdaterad och komma fram på ett smidigt sätt – det är en fråga om inställning. Tjänsterna inom We Connect gör det enklare att planera din vardag.

Att spara tid, hålla sig uppdaterad och komma fram på ett smidigt sätt – det är en fråga om inställning. Tjänsterna inom We Connect gör det enklare att planera din vardag.

Bara några steg och din bil blir uppkopplad

Observera att för att kunna använda onlinetjänsterna krävs ett användarkonto där du skapar ett personligt Volkswagen ID och tecknar även ett separat avtal med Volkswagen AG för att kunna anvädanda de mobila onlinetjänsterna.

Hur du använder We Connect i din Volkswagen

Detaljerade instruktioner för att aktivera och använda onlinetjänsterna i ditt fordon hittar du här.

We Connect-appen

Hämtning av We Connect-appen

Upplev alla fördelar med We Connect i en app. Ladda ner We Connect-appen för operativsystemet för din smartphone och anslut den till din Volkswagen.

Hämtning av We Connect i App Store

Ladda ner We Connect i Play Store

Always on med våra datapaket

Always on med våra datapaket från Cubic Telecom

Få snabbt internet till din Volkswagen - enkelt och bekvämt

Villkor från Volkswagen
1.
För att kunna använda We Connect-tjänsterna behöver du ett Volkswagen ID användarkonto och du måste logga in på We Connect med ditt användarnamn och lösenord. Dessutom måste du sluta ett separat We Connect- eller We Connect Plus-avtal med Volkswagen AG via internet. För We Connect Plus har du 90 dagar på dig efter överföring av fordonet för att registrera fordonet på www.portal.volkswagen-we.com och använda tjänsterna under hela den kostnadsfria perioden.Användning av We Connect mobila är möjligt via en integrerad internetanslutning. De kostnader som uppstår inom Europa uppbärs av Volkswagen AG i enlighet med omfånget för nätverkstäckning, med undantag för ”Streaming- och internettjänster”, liksom enskilda tjänster i In-Car appar. Datapaket för användning av ”Streaming & Internet”-tjänsterna, enskilda tjänster i In-Car appar kan hämtas från den externa mobiltelefonpartnern ”Cubic Telecom”. De kan användas i området för nätverkstäckning i flera europeiska länder. Information om priser och de länder som stöds finns på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt är det möjligt att använda webbradio och mediastreaming via mobila enheter (t.ex. smartphoner) som har möjlighet att fungera som mobila aktiva WLAN-punkter. I sådana fall är motsvarande tjänster endast tillgängliga med ett befintligt eller separat mobiltelefonkontrakt mellan dig och din mobiltelefonleverantör, och endast med täckningen för respektive nätverk för mobiltelefoner. Mottagning av datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), avhängigt av ditt mobiltelefonabonnemang och speciellt vid användning utomlands. För att använda den kostnadsfria We Connect-appen behöver du en smartphone med lämpligt iOS- eller Android-operativsystem och ett SIM-kort med datamöjlighet och ett befintligt eller separat mobiltelefonkontrakt mellan dig och din mobiltelefonleverantör.  Tillgängligheten av individuella We Connect- och We Connect Plus-tjänster som beskrivs i paketen kan variera från land till land och är beroende av både fordonet och utrustningen. Tjänsterna är tillgängliga under den överenskomna avtalsperioden och kan komma att ändras eller upphöra under avtalsperioden. Ytterligare information finns på www.portal.volkswagen-we.com och genom ditt Volkswagen-ombud. Kontakta din mobilleverantör för information om villkor för avgifter.

Vi rekommenderar att du uppdaterar din webbläsare

För att få en bättre upplevelse kan du använda Chrome eller Firefox..