We Connect-tjänster – underhållning
1

Underhållning. 
Underhållning i snabbfilen.

Underhållning. 
Underhållning i snabbfilen.

Blir semesterresan långtråkig? Få tillgång till alla populära streaming-, webbradio- och infotainment-tjänster. Dina barn kan använda wifi-hotspots för att surfa på upp till åtta enheter samtidigt – på så vis kan man alltid titta på favoritprogrammet. Låter inte det bra?

Streaming av media

Streamingtjänsterna Apple Music och Tidal är nu också direkt och enkelt tillgängliga via infotainmentsystemet på din Volkswagen*. Logga bara in med dina befintliga inloggningsuppgifter och njut av den bästa underhållningen under körningen.

* För användning av denna tjänst krävs ytterligare datavolym. Detta kan köpas mot avgift direkt i fordonet via den externa mobiloperatören Cubic Telecom eller via kundens egen dataanslutning (Smartphone-Tethering).

We Connect – musikstreaming direkt i infotainmentsystem
We Connect – gränslös radiounderhållning i bilen

Webbradio

Hit-potential – nu kan du dra full nytta av internetradio i din Volkswagen. Webbradio-tjänsten* gör det barnsligt enkelt att hitta och spela upp livesändningar och podcast-avsnitt. 

* Privat datapaket behövs (Cubic Telecom eller Tethering med den egna smartphonen).

Wifi-hotspot

Den integrerade WLAN-Hotspot* ger dig och dina passagerare en stabil internetanslutning och gör det möjligt att surfa på upp till åtta enheter. Genom praktiskt förvärv av datapaket via infotainmentsystemet behåller du kontrollen över dataanvändningen.

* Kräver privata datapaket (Cubic Telecom eller Tethering med din egen smartphone).

We Connect – WLAN för dig och alla passagerare
Always on med datapaketen

Always on med datapaketen från Cubic Telecom

Få snabbt internet till din Volkswagen - enkelt och bekvämt.

Ta reda på mer

Så här använder du streaming & internet direkt i din Volkswagen.

--:--

Hör av dig till oss

Hör av dig till oss

Kontakt

Har du frågor, idéer eller återkoppling? Då får du gärna kontakta oss.

Du når oss på 0200 - 8834 24Opens a phone link (gratis från alla telefonnät i Sverige). Du kan nå oss dygnet runt. Om din telefonoperatör inte stöder detta gratisnummer, ring 08 - 5664 2516Opens a phone link. Kostnaderna är beroende av leverantörens avtal. Avgifter för roaming kan tillkomma för samtal från utlandet.

Du får också mycket gärna skicka e-post till:
weconnect-support@volkswagen.deOpens a mail link

Detta kan också intressera dig

We Connect. Så gör vi din Volkswagen till en uppkopplad bil.

Så känns säkerhet. Med onlinetjänsterna från We Connect.

Villkor från Volkswagen

1.
För att kunna använda We Connect-tjänsterna behöver du ett Volkswagen ID-användarkonto och du måste logga in på We Connect med ditt användarnamn och lösenord. Dessutom måste du ingå ett separat We Connect- eller We Connect Plus-avtal med Volkswagen AG online via www.myvolkswagen.net eller appen Volkswagen We Connect” (tillgänglig i App Store och Google Play Store). För We Connect Plus har du 90 dagar på dig efter att du har mottagit ditt fordon att registrera fordonet på www.myvolkswagen.net eller med appen Volkswagen We Connect” och använda tjänsterna under hela den avtalade kostnadsfria perioden.We Connects mobila onlinetjänster kan användas via en integrerad internetanslutning. De datakostnader som uppstår inom Europa övertas av Volkswagen AG inom täckningsområdet, med undantag för ”Streaming & Internet”-tjänster samt enskilda tjänster i In-Car-appar. Datapaket för användning av ”Streaming & Internet”-tjänsterna, enskilda tjänster i In-Car-appar samt WLAN-hotspot kan köpas från den externa mobiloperatörspartnern ”Cubic Telecom”. De kan användas inom täckningsområdet i flera europeiska länder. Datavolymen i dessa paket kan användas av alla användare och medpassagerare. Information om villkor priser och vilka länder som stöds hittar du på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt är det möjligt att använda webbradio och mediastreaming via en mobil enhet (t.ex. smartphone) som har möjlighet att fungera som en mobil aktiv WLAN-hotspot. I detta fall är motsvarande tjänster endast tillgängliga med ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör och endast inom täckningsområdet för respektive mobilnät. Att ta emot datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), beroende på ditt mobilabonnemang, i synnerhet vid användning utomlands. För att använda den kostnadsfria appen Volkswagen We Connect” behöver du en smartphone med lämpligt iOS- eller Android-operativsystem och ett SIM-kort med datamöjlighet och ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör.   Vilka tjänster som ingår i paketen We Connect och We Connect Plus kan variera från land till land. Tillgängligheten är också beroende av fordonsmodell, utrustning och installerad mjukvaruversion. Detta gäller även för tjänster från tredjepartsleverantörer. Tjänsterna är tillgängliga under den överenskomna avtalsperioden och kan komma att ändras eller upphöra under avtalsperioden. Mer information finns på www.connect.volkswagen-we.com och hos din Volkswagen-partner. Kontakta din mobiloperatör för information om gällande villkor för ditt mobilabonnemang.
  • Bilden kan avvika från svensk standard.