We Connect-tjänster – underhållning
1

Underhållning. 
Underhållning i snabbfilen.

Underhållning. 
Underhållning i snabbfilen.

Blir semesterresan långtråkig? Få tillgång till alla populära streaming-, webbradio- och infotainment-tjänster. Dina barn kan använda wifi-hotspots för att surfa på upp till åtta enheter samtidigt – på så vis kan man alltid titta på favoritprogrammet. Låter inte det bra?

Streaming av media

Streamingtjänsterna Apple Music och Tidal är nu också direkt och enkelt tillgängliga via infotainmentsystemet på din Volkswagen*. Logga bara in med dina befintliga inloggningsuppgifter och njut av den bästa underhållningen under körningen.

* För användning av denna tjänst krävs ytterligare datavolym. Detta kan köpas mot avgift direkt i fordonet via den externa mobiloperatören Cubic Telecom eller via kundens egen dataanslutning (Smartphone-Tethering).

We Connect – musikstreaming direkt i infotainmentsystem
We Connect – gränslös radiounderhållning i bilen

Webbradio

Hit-potential – nu kan du dra full nytta av internetradio i din Volkswagen. Webbradio-tjänsten* gör det barnsligt enkelt att hitta och spela upp livesändningar och podcast-avsnitt. 

* Privat datapaket behövs (Cubic Telecom eller Tethering med den egna smartphonen).

Wifi-hotspot

Den integrerade WLAN-Hotspot* ger dig och dina passagerare en stabil internetanslutning och gör det möjligt att surfa på upp till åtta enheter. Genom praktiskt förvärv av datapaket via infotainmentsystemet behåller du kontrollen över dataanvändningen.

* Kräver privata datapaket (Cubic Telecom eller Tethering med din egen smartphone).

We Connect – WLAN för dig och alla passagerare
Always on med datapaketen

Always on med datapaketen från Cubic Telecom

Få snabbt internet till din Volkswagen - enkelt och bekvämt.

Ta reda på mer

Så här använder du streaming & internet direkt i din Volkswagen.

--:--

Hör av dig till oss

Hör av dig till oss

Kontakt

Har du frågor, idéer eller återkoppling? Då får du gärna kontakta oss.

Du når oss på 0200 - 8834 24 (gratis från alla telefonnät i Sverige). Du kan nå oss dygnet runt. Om din telefonoperatör inte stöder detta gratisnummer, ring 08 - 5664 2516. Kostnaderna är beroende av leverantörens avtal. Avgifter för roaming kan tillkomma för samtal från utlandet.

Du får också mycket gärna skicka e-post till:
weconnect-support@volkswagen.de

Detta kan också intressera dig

Villkor från Volkswagen

1.
För att kunna använda We Connect-tjänsterna behöver du ett Volkswagen ID-användarkonto och du måste logga in på We Connect med ditt användarnamn och lösenord. Dessutom måste du ingå ett separat We Connect- eller We Connect Plus-avtal med Volkswagen AG online. För We Connect Plus har du 90 dagar på dig efter att du har mottagit ditt fordon att registrera fordonet på www.myvolkswagen.net eller med appen ”Volkswagen We Connect” (tillgänglig via App Store och Google Play Store) och använda tjänsterna under hela den avtalade kostnadsfria perioden.
We Connects mobila onlinetjänster kan användas via en integrerad internetanslutning. De datakostnader som uppstår inom Europa övertas av Volkswagen AG inom täckningsområdet, med undantag för ”Streaming & Internet”-tjänster samt enskilda tjänster i In-Car appar. Datapaket för användning av ”Streaming & Internet”-tjänsterna, enskilda tjänster i In-Car appar samt WLAN-hotspot kan köpas från den externa mobiloperatörspartnern ”Cubic Telecom”. De kan användas inom täckningsområdet i flera europeiska länder. Datavolymen i dessa paket kan användas av alla användare och medpassagerare. Information om villkor, priser och vilka länder som stöds hittar du på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt är det möjligt att använda webbradio och mediastreaming via en mobil enhet (t.ex. smartphone) som har möjlighet att fungera som en mobil WLAN-hotspot. I detta fall är motsvarande tjänster endast tillgängliga med ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör och endast inom täckningsområdet för respektive mobilnät. Att ta emot datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), beroende på ditt mobilabonnemang, i synnerhet vid användning utomlands.
För att använda den kostnadsfria We Connect-appen behöver du en smartphone med lämpligt iOS- eller Android-operativsystem och ett SIM-kort med datamöjlighet och ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör. 
Tillgängligheten hos individuella We Connect- och We Connect Plus-tjänster som beskrivs i paketen kan variera från land till land och är beroende av både fordonet och utrustningen. Tjänsterna är tillgängliga under den överenskomna avtalsperioden och kan komma att ändras eller upphöra under avtalsperioden. Mer information finns på www.connect.volkswagen-we.com och hos din Volkswagen-partner. Kontakta din mobiloperatör för information om villkor för abonnemang.